Dressyr program?

L

Loviza

Någon som vet var man kan hitta gällande dressyrprogram för debutant och lätt klass på nätet?

Sv: Dressyr program?

bra..;) de e ju kul me nya, men nu kan man ju dom..:)

vore kul med lite fler att välja bland i samma klass..:smirk:

lätt klass har ju tex bara 2 att välja på och de har hängt med länge nu....;)

en bra anledning att gå uppåt i klasserna :rofl:

nämen skämt åsido, jag tycker att det är ganska skönt att det inte är så många, färre att blanda ihop :D

men jag tycker att man kunde byta ut det äldre lättklassprogrammet, det med de värdelösa serpentinerna på långsidan...

jag tänkte mer på att när man håller på o rider många yngre hästar så blir det inte mkt variation...:D

PrinceFair skrev:
en bra anledning att gå uppåt i klasserna :rofl:

nämen skämt åsido, jag tycker att det är ganska skönt att det inte är så många, färre att blanda ihop :D

men jag tycker att man kunde byta ut det äldre lättklassprogrammet, det med de värdelösa serpentinerna på långsidan...

Vad är det för fel på systrarna Graf? :)

Håller med, jag tycker det lätta från 97 är det allra bästa och så är det på lång bana.

systrarna graf :rofl:
nu blev det nästan en av mina favoriter.....*skrattar så jag nästan trillar av stolen*

om jag får vara lite glädjedödare nu, ;) , så är den övningen jättebra, kollar att hästen är lika i sidorna mm, och används flitigt av väldigt duktiga ryttare i dressyr i tyskland.
fast, kanske bättre att använda sig att den hemma i stället för tävling, för den är ju lite "konstig".

japp, rörelsen som sådan är det inget fel på, men jag tycker inte att den passar i ett dressyrprogram...

Binsan skrev:
vore kul med lite fler att välja bland i samma klass..:smirk:

lätt klass har ju tex bara 2 att välja på och de har hängt med länge nu....;)

Vi säger tvärtom.. det är ett h-skotta att hålla reda på alla program. Och att komma ihåg att kolla vilket det är. :angel: Tjejerna rider antingen deb-lätt ponny eller 90,100,* på häst. Olika hästar i olika klasser, olika tävlingsplatser = olika program En himla massa program att hålla reda på.

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
536
Senast: Mli
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter När internationell fälttävlan återvände till Strömsholm och Nationaldagstävlingarna är det svenskt i topp i den tvåstjärniga klassen...
Svar
0
· Visningar
135
Senast: Gunnar
·
Tävling Jag har blivit allt mer sugen på att börja tävla dressyr med min häst. Tänker att jag vill börja med att göra en programridning och ett...
Svar
5
· Visningar
1 166
Senast: Fiorano
·
Tävling Får jag som 15-åring tävla en B-ponny i en LE avdelning b? Gäller det samma regler i klasser som är bedömning A (clear round)...
Svar
3
· Visningar
808
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka