Dreglar din katt?

Dreglar din katt när den är gosig?

• Antal omröstningsdeltagare
    59
  • Omröstning stängd .

Wille

Trådstartare
Båda mina katter dreglar när de är extra gosiga. Det kan droppa saliv från dem. Men det förekommer endast när de är på supergosigt humör, aldrig annars.

Det fenomenet har jag inte träffat på tidigare. Så jag tänkte kolla hur vanligt det är att gosiga katter dreglar. Fler än en katt i hushållet kan ge mer än ett svar.

En av stallkatterna är glad för att slabba :love:

1000015020.jpg

Senast ändrad:
Iaf en av våra dreglar en hel del när han är väldigt kelen, vilken han är ofta. En annan gör det med men inte lika ofta då hon är ganska skygg (viltfångad).

Lillan dreglar lite när det är väldigt mysigt.

Lillebror började dregla betydligt mer efter att han fått huggtänderna i överkäken borttagna. Tror att det berodde på att han hade ett litet underbett som kom fram betydligt mer då.

En av svärföräldrarnas katter dreglar verkligen så att det rinner när det är väldigt gosigt.

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
0
· Visningar
145
Senast: EmelieW
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
696
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Nästan all kattmat innehållet fisk. I majoriteten av barnböcker/filmer är det fisk som ges till katter. Pekböcker har ofta att man ska...
Svar
8
· Visningar
868
Senast: ufot
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
859

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka