NagelacksBeroende

Trådstartare
Ändrar sig en katts beteende på något speciellt sätt när dom är dräktiga? Hm, det kanske är olika...

Min väns katt t ex som hatade att bli klappad på magen (och visade det verkligen), men sen så blev det raka motsatsen. Kan det ha haft med dräktigheten att göra, eller bara att hon ändrade sig? Haha.

Sv: Dräktig?

en av mina katter är precis likadan när hon är dräktig,den andra blir enormt kelsjuk och vill ständigt ligga i knät när hon är dräktig.

Liknande trådar

Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 977
Senast: Puffindog
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
813
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 472
Senast: Hazel
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 703
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar