Dödsmisshandlade ponny i stallet

Sv: Dödsmisshandlade ponny i stallet

hur kan man vara så elak mot en häst?

tycker det är för j-vligt att nån änns kan tänka tanken stakars djur och flickan till sin ponny

Det där är nog bland det hemskaste och sorgligaste jag någonsin hört!
Så fruktansvärt att någon ens kan fundera på att utföra en sådan handling, lågt att det dessutom är ett försvarslöst djur..
Det gör mig så ledsen och arg "/

Blev så J*vla förbannad och ledsen när jag läste vad som hänt :cry:
Hur kan en människa vara så hisklans sjuk i huvudet?!!

J*vla psykopat!:devil:

Hoppas dom låter h*n smaka på samma medicin själv som h*n gav ponnyn:devil::devil: Låt h*n lida ORDENTLIGT:devil::devil:

Stackars häst o stackars tjejen:cry::cry:

Styrkekramar till den stackars tjejen o hennes familj i deras svåra tid!

Asså, så jävla hemskt! Djuret har inte gjort nånting! helt oskyldigt! är det för att hämnas på en människa så är det så jävla elakt att ta ut det på någon som är försvars lös!! :cry: fan vad ledsen man blir när man läser:(

Ja de finns gott om IDIOTER :( :'(

Kan inte med ord beskriva hur vidrigt det är..som djurvän o normal människa mår man så fruktansvärt illa av att höra om en sån här grej,,:mad:
Skulle de få tag på den som gjort det, så önskar man att det blev offentligt o att den personen fick ett helvete till liv.:devil:
Tänker på tjejen o familjen som blev drabbade,,stackars er,,:cry:

(SR)
En ponny har misshandlats så svårt i ett stall i en by utanför Avesta att den måste avlivas. Det är någon som har tagit sin i stalllet och där skadat hästen svårt.

http://www.sr.se/dalarna/nyheter/artikel.asp?artikel=1726343

Hu,Jag kan inte med ord beskriva vad jag känner Jag mår illa!!! Vem är det som är så låg feg och krypande äckel till människa som kan utföra något dyligt.Plåga en stackars häst för sina egna syften:devil:

Jag blir så ledsen när jag läser detta. Vet inte hur jag ska utrycka mig.
En liten oskyldig ponny......
Att någon bara kommer på tanken:confused::cry::mad:
Förbaskade:devil:idiot!
Stackars häst.
Lås in :devil: för all framtid!!!!!!!

Senast ändrad av en moderator:

Usch, så ledsen man blir när man läser något sånt här! :cry:

Jag förstår inte vad det är som får en människa att utföra ett sånt fruktansvärt dåd?? :confused: :mad: Vad är det som brister?? :confused: :mad: :eek:

Det gör så ont att tänka på den stackars hästen...och på flickan som ägde hästen och hennes familj. Jag lider verkligen med dom! :cry:

Jag hoppas att polisen hittar gärningsmannen...innan han gör någon mer illa! Må han brinna i helvetet! :devil:

Det är så jävla fegt och sjukt :( Usch! Fick jag tag i den där jäveln så f*n skulle han få!!! Skulle snitta han uppifrån och ner!! :mad::mad::mad:
Tycker så synd om den lilla tjejen, hur går man vidare?

Jag önskar henne all lycka i världen! Många kramar till henne och hennes familj. Så en tyst minut för ponnyn :cry:

:eek:ushhhh så hemskt!!stackars ponny och flicka!!så dum i huvudet man kan va!!:eek::eek::eek:/becca

Ytterligare en människa som förbrukat sitt existensberättigande..:mad:

Inför dödsstraff på dessa djurplågare. (Gäller alla djurplågare).
Man tappar ju andan.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter En svårt skadad ponny fick igår avlivas efter att ha blivit påkörd av en bil utanför Boden under eftermiddagen.... Källa / Läs mer...
Svar
0
· Visningar
667
Senast: Gunnar
·
Gnägg http://www.hippson.se/artikelarkivet/veterinar/grovre-men-valproportionerliga-hastar-som-ror.htm Tyckte det var en intressant artikel...
Svar
11
· Visningar
2 583
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan Känner att jag måste få lite input i något som jag upptäckt idag. Ett stall i byn där jag bor har släppt fyra av sina hästar på bete i...
Svar
17
· Visningar
4 067
Senast: Cornelia
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (SR Västernorrland) Länsstyrelsen lägger nu ett djurförbud på den Sollefteåkvinna som vanvårdade sin häst så svårt att den måste avlivas...
Svar
4
· Visningar
1 629
Senast: Duplo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama