Djuraffär i Bromma

T

Tican

Har hört att det ligger än jääättestor djuraffär i Bromma. :)

Undrar lite.. :p
Är det dyrt?
Har dom bra grejer?
och .. har dom många undulatbura?? :p :crazy:

Jovisst gör det det, Bromma Zoo marknad störst i sverige eller någonting sådant..
Bra och bra... Bra för djuren men de ger fel djur fel stammtavlor när de säljer dem.. Men prylar det har de gott om, 3-4 våningar en massa burar och akvarium och annat stuff...

Handlar alltid där. Tycket att personalen är mycket kunning och trevlig och kommer gärna med goda råd och tips. Och som har dom ju ett jättesortiment att välja på...! :)

Ja, de är förvånandsvärt dyra med tanke på var de ligger. Butikerna i city kan många gånger vara billigare trots att de ligger mitt i Sthlm och Bromma Zoo i Ulvsunda industriområde. :smirk: Jag tycker inte heller att de har så jättestort sortiment. Mycket prylar, javisst, men inte så mycket att välja på iaf om du förstår vad jag menar.

Jag har ingen aning om hur de har det med burfåglar och tillbehör, men för hund och katt är det inte varesig billigt eller så jättemycket. :p

Liknande trådar

Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
1 154
Senast: Efwa
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
996
Senast: Niyama
·
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 508
Senast: Lejanna
·
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 727
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar