Det här med vätska i handbagage...

Piek

Trådstartare
Jag ska flyga till Visby imorgon och håller på att packa. Kommer att resa med endast handbagage och då kommer vi till det där med vätskor.
Får jag ha en tandkrämstub (75 ml), en deo (50 ml) och en mascara i handbagaget?

Jag har glömt fixa en zippåse så tänkte lägga i en vanlig plastpåse och hoppas att det finns på flygplatsen att få tag på. Om det inte går tror ni de skriker högt av en ordentligt ihop knuten plastpåse?

Mvh icke resvan...

Jag ska flyga till Visby imorgon och håller på att packa. Kommer att resa med endast handbagage och då kommer vi till det där med vätskor.
Får jag ha en tandkrämstub (75 ml), en deo (50 ml) och en mascara i handbagaget?

Jag har glömt fixa en zippåse så tänkte lägga i en vanlig plastpåse och hoppas att det finns på flygplatsen att få tag på. Om det inte går tror ni de skriker högt av en ordentligt ihop knuten plastpåse?

Mvh icke resvan...

Det ska vara en 1-literpåse. Brukar finnas strax före säkerhetskontrollen.
Vätskorna ska rymmas i påsen och vara i max 100 ml stora förpackningar.

Liknande trådar

Fritid Kära Bukeorakel! :bow: Jag är inte så van vid att flyga, men nu ska jag till Berlin i veckan med min partner och vi har bara med oss...
2
Svar
26
· Visningar
4 101
Senast: Raderad medlem 6459
·
N
Katthälsa Den ena åkte på rännskita vid hemkomst, det fixade vi med lite överkokt ris och lite kokt torsk på ett jehu... den mår bra nu. Men...
Svar
10
· Visningar
1 373
Senast: NordicKnight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama