mandalaki
Trådstartare
Jag är en superskeptiker och "tror" inte på mycket. Icke desto mindre - har man en plågsam sjukdom är det lätt att gripa efter halmstrån. Det har jag gjort nån gång. Jag trodde inte på behandlingen men var beredd att pröva. Om den hjälpt hade jag inte trott på den, bara konstaterat att Gud så skönt. En annan behandling trodde jag mer på men den gav bara lindring i stunden så den la jag ner.
Nu blev jag nyss erbjuden ett nytt halmstrå av en kollega som också är skeptiker. Men hon upplever lindring i sin värk så jag tänkte att tja, jag kanske skulle testa. Jag behöver ju inte dra några stora växlar på det, får jag lindring så får jag lindring.
Kollar behandlarens sajt och han säger sig behandla ungefär det som de flesta i kvackeribranschen ger sig på:
* utbrändhet
* pisksnärtskada
* värk i kroppen
* allergier
* onda knän
* golf- och tennisarmbåge
* energimässiga problem såsom energilöshet och utmattningssymtom
* mag-och tarmbesvär
* andningsbesvär
* huvudvärk och migrän
* bita ihop/gnissla tänderna
* muskelbesvär
* fotbesvär
* rygg- och höftbesvär
* sömnsvårigheter och -besvär
* fobier
Inget konstigt alltså, jag blir inte avskräckt. Och pluspoäng för frånvaron av "chakran" osv.
Men så kommer det, efter den där listan:
Jag utför även avstörning av hus.
Alltså varför måste de bara? Jag blir så full i skratt. Och vad är ens avstörning - av hus?
Nu blev jag nyss erbjuden ett nytt halmstrå av en kollega som också är skeptiker. Men hon upplever lindring i sin värk så jag tänkte att tja, jag kanske skulle testa. Jag behöver ju inte dra några stora växlar på det, får jag lindring så får jag lindring.
Kollar behandlarens sajt och han säger sig behandla ungefär det som de flesta i kvackeribranschen ger sig på:
* utbrändhet
* pisksnärtskada
* värk i kroppen
* allergier
* onda knän
* golf- och tennisarmbåge
* energimässiga problem såsom energilöshet och utmattningssymtom
* mag-och tarmbesvär
* andningsbesvär
* huvudvärk och migrän
* bita ihop/gnissla tänderna
* muskelbesvär
* fotbesvär
* rygg- och höftbesvär
* sömnsvårigheter och -besvär
* fobier
Inget konstigt alltså, jag blir inte avskräckt. Och pluspoäng för frånvaron av "chakran" osv.
Men så kommer det, efter den där listan:
Jag utför även avstörning av hus.
Alltså varför måste de bara? Jag blir så full i skratt. Och vad är ens avstörning - av hus?