- Svar: 88
- Visningar: 6 151
Jag har suttit och glott på Impectas sida ett tag nu och lagt fyra fröpåsar i kundvagnen. Det känns som en väldigt liten beställning. Jag vill egentligen så mycket mer men med den här orkeslösheten jag dras med så vet jag inte hur mycket jag vågar satsa. För två år sedan odlade jag en hel del. Vet inte vart jag fick orken ifrån då. Då drog jag upp både det ena och det andra, bl.a. änglatrumpet och spikklubba. En änglatrumpetplanta finns kvar och står i jordkällaren. Jag hoppas den överlevt.
Nu har det ju också blivit dags att söka jobb. Bara tanken är dränerande. Jag kommer antagligen bli inskriven i jobb- och utvecklingsgarantin. Läste för övrigt vad arbetsförmedlingen skrivit om mig för över ett år sedan och det var att jag behöver mer hjälp av vården och att mina möjligheter att få jobb var mycket små i alla yrken. Läget är dessvärre oförändrat.
Nu har det ju också blivit dags att söka jobb. Bara tanken är dränerande. Jag kommer antagligen bli inskriven i jobb- och utvecklingsgarantin. Läste för övrigt vad arbetsförmedlingen skrivit om mig för över ett år sedan och det var att jag behöver mer hjälp av vården och att mina möjligheter att få jobb var mycket små i alla yrken. Läget är dessvärre oförändrat.