Fiorano
Trådstartare
Min lilla hund är jämt med mig i stallet och nu tror jag hon har ätit något mindre lämpligt... Hon är väldigt lös i magen och idag när jag var ute och red med henne bajsade hon så att det rann ur henne. Till slut fick hon ut ut mer och det kom som gelé:/. Hon var också uppenbart irriterad i rumpan och drog den mot gräset ett par gånger. Hon har god aptit, gott allmäntillstånd-lika pigg och tokig som vanligt och hon dricker ordentligt.
Undrar om det finns något jag kan ge henne för att stabilisera magen? Kan man erbjuda filmjölk, proviva el liknande? Funkar ju på människa och häst, men vet inte hur det är med hund faktiskt.
Jag antar att jag inte är den enda här som har hund i stallet som ibland äter mindra lämpliga saker och har varit med om samma sak!
Undrar om det finns något jag kan ge henne för att stabilisera magen? Kan man erbjuda filmjölk, proviva el liknande? Funkar ju på människa och häst, men vet inte hur det är med hund faktiskt.
Jag antar att jag inte är den enda här som har hund i stallet som ibland äter mindra lämpliga saker och har varit med om samma sak!