coolbackpad

Equidaem

Trådstartare
Har en gammal av barrelmodell men skulle så gärna vilja ha en ny, en till (röd endurance-modell) då både hästen och jag älskar den! Men hur sjutton får man tag i en sån nu för tiden?

Nån som har tips?

Sv: coolbackpad

Numera är det nog till att leta begagnat eller beställa från utlandet. Distansritt.nu sålde ett tag (jag har köpt båda mina därifrån), men gör det inte längre och mig veterligen var det den enda ÅF i Sverige.

Sv: coolbackpad

Svarar båda

Ja, det var ju det att svenska åf inte längre tar hem dem som ställer till problem:( jag har verkligen ingen koll på affärer utomlands, hur vet man var man vågar handla ifrån?

Liknande trådar

R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 142
Senast: Gunnar
·
R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
944
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 166
Senast: Lady_S
·
Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett eget hästsläp. Problemet har varit att jag bara har B-kort och ingen bil som kan dra. Nu står jag dock...
2
Svar
20
· Visningar
957
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar