Citathjälp!

Ciindy

Trådstartare
Hjälp! Har sökt i två timmar nu efter ett citat utan framgång. Jag håller på att fixa sambons alla hjärtans dag "present" och vill så gärna ha med ett citat som vi ofta använde när vi var helt nya och pirrigt nykära. Pinsamt nog har jag glömt vad som egentligen sägs i citatet. :p

Den är två meningar lång och på engelska och handlar om att "you drives me crazy", inte nödvändigtvis de orden men nått liknande. Är rätt hundra på att "lose control" finns med i citatet. Handlar iallafall om att man tappar fattningen för att man är så kär i den här personen.

Blir snart tokig och sliter mitt hår, måste helst bli klar i kväll för att han inte ska upptäcka presenten i förväg.

Sv: Citathjälp!

Känns inte som detta citatet, men fick ändå en känsla av att det kunde vara det... "To dare is to lose one's footing momentarily. Not to dare is to lose oneself."

Sv: Citathjälp!

Just när jag gett upp och lagt mig för att sova kom citatet flygande. I give you my heart, I give you my soul. Because every time I look at you, I lose control.

Tack för hjälpen iallafall, jag höll på att bli gråhårig för jag ville så gärna få klart presenten :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Menskopp
  • Åderbråck efter graviditet

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka