Cirkelfys soft, Friskis och svettis

gul_zebra

Trådstartare
Är det någon här som gått på cirkelfys soft på friskis och svettis? Jag har bokat ett pass för imorrn och kom precis att tänka på vilken sorts redskap som används, är det bara typ hantlar och grejer eller är det även typ crosstrainers och sånt som kan tänkas ha en maxvikt?
Mvh tjockis som inte vill förstöra nåt :p

Du kan vara lugn! Dels tror jag inte det kommer att vara med sådana maskiner och dels besöks - åtminstone mitt - F&S även av folk som väger väldigt mycket (mer än vad jag har för mig att du väger) och utrustningen är anpassad därefter.

Utmärkt, tack! Har stött på en maskin hos sjukgymnast som varit på gränsen nämligen, vill inte gärna stå där och ha mosat nånting :angel:
Då hoppas jag att morgondagens cirkelfys soft är lika kul som core soft, känns som en bra kombination av pass i så fall! :)

Utmärkt, tack! Har stött på en maskin hos sjukgymnast som varit på gränsen nämligen, vill inte gärna stå där och ha mosat nånting :angel:
Då hoppas jag att morgondagens cirkelfys soft är lika kul som core soft, känns som en bra kombination av pass i så fall! :)

Heja vad duktig du är som tränar!!

Mvh aldrig tränat i hela mitt liv men borde

Liknande trådar

Kropp & Själ Ni som går på friskis och svettis gruppass, har någon av er lite koll på hur svårt det är med yoga soft och core? Jag går vanligtvis på...
Svar
6
· Visningar
1 041
Senast: Badger
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat några varv till på mitt förhållande till mat, efter att jag skrev mitt blogginlägg om det här tidigare...
Svar
13
· Visningar
3 548
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Eftersom jag inte haft lika ont i axeln på sistone och eftersom det funkat bra att rida två lektioner per vecka de senaste två veckorna...
Svar
0
· Visningar
525
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 349
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama