Cirka vad kostar en rönken?

Miss Sixty

Trådstartare
Vad kostar det att rönka alla ben runt om?
Förstår att det är olika från vilken klinik man är på meb cirka?

Sv: Cirka vad kostar en rönken?

Min kompis var i Eskilstuna och röntgade 4 ben och rygg på sin häst, det gick loss på 4000:-.
Vad du får betala varierar lite från klinik till klinik.

Jag betalade ca 350/ plåt när jag var på Strömsholm. Röntgade kota o neråt, om det är dyra att röntga knä och has vet jag inte. Priset kan ju ha ändrats men det var i sommras jag var där.

jag betala för en exportröntgen 1600 på mantorp

...bra upplysning för mej..ska röntga min pålle där i morgon bitti!
tack o bock!

Sitter här med en räkning framför mig, röntgen 4 bilder 980 kr. Dessa togs på ett bakben, knä och has in och utsida.

Det beror ju helt på hur många plåtar som tas... Min kompis häst lilla röntgenäventyr gick på över 20.000!!! Tror dom tog 45 bilder. På allt möjligt och från flera vinklar. Dock hittades inga fel....

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 300
Senast: Grazing
·
Katthälsa Där jag går nu kostar det knappt 1300, men har nu fått reda på att det verkar ligga på runt 900 hos flertalet övriga. Dit jag går är...
Svar
14
· Visningar
1 913
Senast: gul_zebra
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 743
Senast: kolblakkur
·
Juridik & Ekonomi Den 31 december löper nuvarande elhandelsavtal ut. Jag håller nu på att kolla runt lite på olika bolag och se om priset skiljer sig och...
2
Svar
30
· Visningar
1 813

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka