Intractable

Trådstartare
Är det någon som vet om Loca fortfarande syr på Täby, och var jag i sådana fall kan hitta kontaktuppgifter? Jag fryser och behöver chaps :D

Sv: Chaps!

Ingen som vet?

Tror jag mailade dig telefonnummer till LOCA om detta. Men om du inte får någon kontakt så syr även jag upp chaps. Mina väckte chaps väckte stort intresse bland ridhästfolket när jag flyttade tillbaka till västkusten. Så helt plötsligt satt jag där med symaskinen. Har jobbat mycket som segelmakare så det var inte speciellt svårt att börja sy upp chaps. Du är välkommen att höra av dig.

Mvh. Bowman

Liknande trådar

Utrustning Ska jobba utanför reykjavik och kan behöva köpa ridskor där om jag inte hittar ngt här innan jag åker. Iaf kan ett par chaps och...
Svar
4
· Visningar
687
Senast: Hedinn
·
Övr. Katt Jag behöver hitta ett nytt klösträd, och behöver lite inspiration. Min herre är en bekväm, markbunden slöfock på 7,6 kg. Under sina 15...
Svar
5
· Visningar
406
Senast: MJLee
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Och mitt livs historia, fortsätter.... för att ingen ska ta illa åt sig och börja diskutera om hur elak, dum och otrevlig jag är, så...
Svar
0
· Visningar
463
Senast: IngelaH
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 470
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar