Intractable

Trådstartare
Är det någon som vet om Loca fortfarande syr på Täby, och var jag i sådana fall kan hitta kontaktuppgifter? Jag fryser och behöver chaps :D

Sv: Chaps!

Ingen som vet?

Tror jag mailade dig telefonnummer till LOCA om detta. Men om du inte får någon kontakt så syr även jag upp chaps. Mina väckte chaps väckte stort intresse bland ridhästfolket när jag flyttade tillbaka till västkusten. Så helt plötsligt satt jag där med symaskinen. Har jobbat mycket som segelmakare så det var inte speciellt svårt att börja sy upp chaps. Du är välkommen att höra av dig.

Mvh. Bowman

Liknande trådar

Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas... 2
Svar
23
· Visningar
1 257
Senast: NilHe
·
Hundhälsa Min ena lilla behöver snart klippas igen och kommer då frysa. Hon har sedan ett tid ratat de stickade tröjorna och en annan i något...
Svar
11
· Visningar
690
Senast: Amha
·
Övr. Barn Vi måste fortfarande tjata på sonen att han ska duscha och han vägrar lära sig att borsta håret men långt ska det va… Får tjata mig till...
Svar
18
· Visningar
1 999
Senast: godishanna
·
Utrustning Ska jobba utanför reykjavik och kan behöva köpa ridskor där om jag inte hittar ngt här innan jag åker. Iaf kan ett par chaps och...
Svar
4
· Visningar
693
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka