JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Champion of the winners till Astoria och Jeanna Högberg
Moderator
Hästnyheter
Astoria försvarade sin titel när de unga dressyrhästarna gjorde upp i Champions of the Winners i Friends på fredagens förmiddag. Stoet...
Hästnyheter
Jeanna Högberg och Duendecillo P vann fredagens Grand Prix på det trestjärniga meetinget i Helsingfors, Finland. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Det är ingen hejd på framgångarna för Jeanna Högberg i Helsingfors. Vid dagens GP Kür tog hon och Duendecillo P en övertygande seger...
Hästnyheter
Den populära tävlingen Champion of the Youngsters kommer tillbaka under 2018. Liksom tidigare går den på Grevagården i Skövde i augusti...
Störiga saker vi stör oss på, del 39
Tjatter Alltså den här sabla förkylningen som aldrig vill ge sig! :arghh:
Var tvungen att stanna hemma idag och som det känns idag blir det en...
Motacilla
1 minut sedan
Svar: 835
Visningar: 38 815
Allmänt
Dammsugare
Hemmet Har också en Ultra Silencer från Electrolux och är mycket nöjd.
Lång sladd, bra hjul, TYST. Det går ju t.om att lyssna på radio medan...
Motacilla
4 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXI
Tjatter Marodören somnade i vagnen så nu hem och käka frulle för mig och hoppas hinna slappa lite innan han vaknar igen seb
bumpo
15 minuter sedan
Svar: 1 233
Visningar: 40 129
Allmänt
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Min slyngel ÄLSKAR hundar och människor. Så han exploderar av förväntan och kärlek om folk tittar på honom. Alla hundar är potentiella...
tanten
24 minuter sedan
Svar: 990
Visningar: 55 532
Hund
Resa när man har hund?
Övr. Hund Lämnar på hundpensionat, mina hundar delar där box/rastgård med varandra och trivs toppen.
Pooh
29 minuter sedan
Svar: 37
Visningar: 987
Hund
Bichon havanais
Hundavel & Ras Jag har en 🙋♀️.
Mycket har sagts i tråden redan, men några tillägg:
Välj uppfödare med omsorg och dubbelkolla så föräldrarna är...
Rumpnissen
36 minuter sedan
Svar: 11
Visningar: 726
Hund