CH dressyr och hoppsadel.

Elliiiijot

Trådstartare
Hejsan

När min häst var hos sin fodervärd skaffade dom en claridge house syntetsadel ifrån Hööks som låg perfekt på mitt sto. Jag går i tankar på att köpa en dressyrsadel ifrån CH och undrar om dom är relativt lika?
Har hört att många inte gillar sadlarna ifrån CH men eftersom att sadeln passade bra och det varit svårt att hitta sadel till henne behöver ni inte ta upp vare sig själva sadeln i sig är värdelös eller inte 😊

Tack på förhand

Liknande trådar

Utrustning Är återigen ute på jakt efter en sadel till min travare. Har haft ut sadelutprovare tidigare, köpte då en Albion style dressyrsadel...
Svar
3
· Visningar
975
Utrustning Ja försöker hitta en hopp och dressyrsadel till min häst då den han hade med sin när han kom inte alls ligger bra, till och med så illa...
Svar
6
· Visningar
2 137
Senast: Leansman
·
Utrustning Hej! Jag har läst igenom Sadellistan 2.0 och en hel del andra trådar och har skaffat mig ett något sånär hum om vad som skulle kunna...
Svar
2
· Visningar
2 718
Senast: Aureola
·
Utrustning Vi har problem att hitta dressyrsadel till vår ponny... Provat pfiff, åker fram, la på en keiffer, den låg i stolsits. Tidigare har han...
Svar
4
· Visningar
1 064
Senast: Mangsa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka