Casco hjälm

• Distans
  • Trådstartare Trådstartare ccarinamagdalena
  • Startdatum Startdatum
C

ccarinamagdalena

Är det någon som har provat ventilationshjälmen Casco New Master?
Hur är dem?

Sv: Casco hjälm

Nej jag har inte provat mig av de märket ,men deremot andvänder jag mig av en las ventalationshjälm,jag tror nog att dem är lika bra allihopa ovasett märke. Huvudsak
är att man får luft in till skallen . i många år var jag enveten att rida med min svarta
sammetskask som jag tyckte var en klassiker,men tyvärr inte vidare skön på långa
sträckor varma dagar, i bland kom jag i håg att jag trodde huvudet skulle koka sönder
prova dig framm vad som känns bäst för dig .
Mvh Anne

Sv: Casco hjälm

Inte just New Master, men Casco Youngster. Jag trivs väldigt bra med den.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Letar hjälm och funderar på att prova Casco Champ. Har en Casco Mistrall 2019 hemma på prov just nu. Den sitter väl okej men det...
Svar
1
· Visningar
434
Senast: Blossom
·
Utrustning Ska prova skicka efter hjälm och har storlek 58 på min nuvarande. Hjälmarna finns i M 54–58 och L 59-61, back on track hjälm. Vilken...
Svar
16
· Visningar
1 128
Senast: aglaonema
·
Utrustning Jag behöver köpa en ny ridhjälm. Min nuvarande köpte jag 2013 när jag började rida (!!!) och den är verkligen long overdue. Jag är en...
Svar
7
· Visningar
732
Senast: Blyger
·
Utrustning Varför finns det inga hjälmar längre som inte har ett ställbart spänne längst bak måste vara något som lätt går sönder tänker jag?! Vill...
18 19 20
Svar
396
· Visningar
15 045
Senast: Fazeem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar