K
Krax
Min hund äter för tillfället ett dyrt foder från Royal Canin och han fungerar bra på det och äter med god aptit. Dock är det riktigt dåligt innehåll i det då både ris och majs ligger före kött (köttmjöl) i innehållsförteckningen. Jag vill egentligen ge ett köttbaserat foder (Han får det här för att det var det han åt när jag köpte honom) och då känns det larvigt att ge ett foder som är snordyrt (ca 280 kr för 3 kg, finns inte större förpackningar) och har det här innehållet.
Är det dumt att byta bort ett foder som hunden fungerar bra på bara för att man inte tycker innehållet verkar bra?
Vilket är det absolut bästa köttbaserade fodret enligt er (ej färskfoder)? Priset spelar ingen roll, mycket dyrare än det här kan det inte gärna bli
Är det dumt att byta bort ett foder som hunden fungerar bra på bara för att man inte tycker innehållet verkar bra?
Vilket är det absolut bästa köttbaserade fodret enligt er (ej färskfoder)? Priset spelar ingen roll, mycket dyrare än det här kan det inte gärna bli