Byta underkläder?

_Elly_

Trådstartare
Jag har aldrig bytt något alls tidigare så är i en ovan situation. Köpte 3 par trosor och inser efter de två första att par nr tre inte kommer att gå att använda. Det står på kvittot att bytesrätten&öppet köp endast gäller vid plomberad eller obruten förpackning så antar att det är kört? Eftersom de var tre helt olika modeller så satt de inte ihop men alla lappar är kvar. Vill alltså ha en större storlek och det gäller Cubus.

Du kan alltid chansa.

Jag köpte själv 3 par trosor nyligen, alla i samma modell. Det var ett köp 3 men betala för 2 - erbjudande. Efter att ha använt första paret insåg jag att det var fel storlek. De andra två var tyvärr inte plomberade. Jag chansade och gick tillbaka med dem, förklarade läget att det första paret inte passade och att jag därför givetvis inte hade använt eller provat de andra två. Jag fick faktiskt byta de två paren.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa...
2
Svar
33
· Visningar
8 151
Senast: cassiopeja
·
Utrustning Jag är mitt uppe i en grym separationsångest. Jag har en dressyrsadel som jag verkligen trivs med, men som nu inte passar hästen längre...
Svar
0
· Visningar
841
Senast: Aureola
·
R
Övr. Barn Våren 2010 separerade jag och mitt ex efter tio år ihop. Vår son var då 5 år. Jag har väl alltid varit den som skött "allt" gällande...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 524
Senast: Amha
·
Övr. Hund Välkommen till en vanlig eftermiddag i Priscillas liv. Här råder Murphys lag ("om något kan gå fel så kommer det att göra det"). Kanske...
Svar
12
· Visningar
1 378
Senast: aneeette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama