Byggställning

fejko

Trådstartare
Vi funderar på att köpa en byggställning men det verkar helt kört på begagnatmarknaden så vi funderar på att köpa en ny. Man kan hyra men det blir ganska dyrt så på några gånger har man nog tjänat in köpesumman. Vi vill inte ha en på hjul eftersom marken är ojämn runt hus och ladugård. Någon som har någon erfarenhet av att köpa byggställning?
 
Sv: Byggställning

Vi brukar köpa ut från uthyrningsfirmorna som utrangerar gammalt material. Nu har vi grunden och behöver bara komplettera då och då.
 
Sv: Byggställning

Den är säkert väldigt användbar, om den passar för jobben. Att tänka på är att den är lätt (bra om man ska flytta den, men tänk på att förankra den om det behövs).
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag hoppas kunna köpa hus inom några år och första prio blir att näta in en del av trädgården. Ju större desto bättre, men minst några...
Svar
14
· Visningar
1 025
Senast: MissFideli
·
Hemmet Vi har köpt ett litet hus och ”alla” vill plötsligt komma och hälsa på. Vi ser det som sådär roligt att ha hela huset fullt med folk om...
2
Svar
27
· Visningar
3 388
Senast: Breaktown
·
Hästmänniskan Hej alla! Jag började rida någongång runt 2018 och red fram tills maj 2021. Var otroligt aktiv i stallet och gick flera hästkurser...
Svar
8
· Visningar
1 151
Senast: warg
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 739
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp