Texaz

Trådstartare
Är det inte dags att vi börjar kolla av vilka specifika tävlingar vi bukefalister kommer att delta i???

Själv ska jag rida trail, western riding och reining (debut!:o) på D-nivå!

Ingen aning om hur det går, vet att MIrakel tycker att läktaren i Fagersta är döläskig, så det kan gå hur som helst... Hemma har dock det mesta funkat bra, förutom grinden som återigen är lite farlig *suck*.

Nåväl, övning ger färdighet!!!:D

Sv: BWR 7 maj

Mor min ska vara med i ett par klasser på förmiddagen på våran polle, och sedan ska jag vara med i Western Horsemanship D och sedan Reining D, så då antar jag att vi tävlar mot varandra:D

ja:). Testade rida ett reiningmönster idag och det är rätt katastrof;P Har ju inte tävlat något alls. Hästen är ju kung dock, men vad hjälper det när man inte kan själv haha

Jag är anmäld till WH, WR och Re på B-nivå. Ingen av klasserna ser ut att bli av. Byta nivå till C känns ju sådär.. Speciellt eftersom det blir mönster enligt gamla regelboken.. Får väl se om det blir några andra klasser eller om vi stannar hemma..

Skulle ridit C WH och WR, men hästen blev riktigt snuvig efter vaccinationen så vi laddar om inför tävlingen i Insjön istället!

Lycka till allesammans!

Tråkigt när det blir sånt manfall på IRKW:are....

Nåja, nog ses vi i Insjön istället, se till att boka stabilare väder än förra året! :p

BTW så känns det just nu VÄLDIGT tveksamt att tävla, det gick apdåligt igår kväll.... Men, men, det är ju för vår tränings skull så:crazy:

Vi lade in väderbeställningen för ett halvår sedan men har fortfarande inte fått någon bokningsbekräftelse? Vet inte riktigt vart man ska skicka påminnelsen men vi gör vårt bästa för att få fram ett toppenväder!!!

Skicka den uppåt!!!:idea:

Då är det säkert helt enkelt godkänt och klart!:D Om ni inte hört något alltså....

Är det i Fagersta tävlingen är? En av mina bästa vänner ska dit och tävla,vet dock inte i vilka klasser då jag inte själv håller på med western,men antar att i trailen iallafall,och säkert något mer! :D

Hej Texas o alla andra.
Tävlar ju inte uppe hos er, men vi har lite på g här nere
EWR d,c,b o westernallsvenskan den 29 maj.
Så har vi Fun Run som är rooping o time events tävling den 18 juni. Ha de gott där uppe.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka