Bulor i pannan, men inte jag

Idag hade F med sig en ny sommarjobbare, en basketspelare som slog huvudet i hallampan 3 gånger... Vi var väl inte så snälla, utan lite fnissiga. Allt gick bra, basketspelaren fick mvg på strumppådragning. Jag frågade F om hen kunde slå fast gavelbrädan på hörnsoffan, som råkade lossna när jag svepte förbi med kontorsstolen häromdagen. Kodordet blev - trälim... så jag får fixa det till nästa gång.
1f642.png

Jag ställde ut plantbebisarna på uteplatsen, i söderläge igår kväll och de har övernattat bra. Jag får ta in dem vid ett eller något, eller ställa dem skuggigt om jag hittar något om en timme eller så.

Aktiv idag... ringt kommunens IT-avdelning, och standardsvar... IT-avdelningen sitter i möte återkom efter XX.XX. Det svaret får jag VARJE gång jag ringer och förra året, var jag vid kontoret och frågade vid disken två gånger.... svaret? IT-avdelningen sitter i möte... Men nu ringde jag faktiskt upp, efter 15 som de sa, så äntligen kanske jag har en fungerande IPad... *trött*

även felanmält Digitala PORT (till ytterdörren) låset på kommunens hemsida, så det blir diariefört. Då bör det väl kunna åtgärdas, så att de försöker registrera in mig på digitala PORT (till yttderdörren) låset och inte sätter upp ett digitalt portlås till, på fram och baksida... *trött igen*

I övrigt, så har jag haft träningsvärk efter allt motionerande igår, så jag har stretchat, motionerat på innergården, stretchat, motionerat på innergården, stretchat. Så nu förtjänar jag lite lugn och ro.

E, var precis här för kvällsrundan.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka