Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KL
Det första namnet som kom upp när jag såg rubriken är ju vackra Stella, som så många nämnt redan.
Om det gäller levande hästar med så blir jag alltid glad av bilder på Kakan - så fin han är!
Jag tror att den ponnyn heter/hette Let's go Babe
Jag minns en stor skimmel? som hette Helge. Ägarinnan hade nog en häst till tror jag och hon hette något kort som sanna kanske?
Var mycket problem med denna Helge, men kommer inte ihåg exakt vad som fattades honom. Följde deras kamp många gånger med tårar i ögonen och tror att han fick tas bort till slut.
Fina Stella var också en favorit
Jaaa,Helge var det också ja! Men vart det så illa så han fick tas bort alltså?
Han hade ju något problem,om det var halskotpelaren eller något,försäkringbolaget ersatte inte OP eftersom dom inte hade något fall i Sverige där det hade gått. Sanna betalade ur egen ficka i hopp om att rädda sin häst,och det sista jag hörde så gick det ju ganska bra,hon hade börjar rida han på lektioner t.o.m. Då måste det ha blivit värre endå sen? Eler vart det nån mer/annan skada?
Tuben minns jag också. Vad hände med honom?
Minns även Clydesdalen Moses. Det var inte du Mirre som hade honom? ursäkta om jag blandat ihop dig med någon annan.
Inte? Det hade jag totalt missat! Gud så tråkigt!
Som också är vansinnigt fin
Qodrofenias Jamaica/Knas kanske?KL
Minns en svart travare som var/är dressyrhäst, en jättefin valack. Någon som vet vilken jag menar?