Bukefalos.com har 62 hästforum

Sv: Bukefalos.com har 62 hästforum

Vad bra! Nu har du ju haft möjlighet att se var den största aktiviteten ligger och kan utgå från det istället för att behöva köra med millimeterrättvisa. Då kan du ju redovisa siffror om det blir gnäll då. :)

Det är nog ingen fara. Catfight lär ge banning, så det kanske till och med blir mycket lugnare på hela buke som konsekvens?

Just precis, håller med dig snurris, jag som är inriktad mot körning såg förut alla körutrustningstrådar/gnägg trådar och allt bara försvann i massan av alla andra miljarder trådar som är här...

Ni kanske inte tror mig men ökningen av antalet forum har varit en del i att minska ner antalet forum på lite sikt.
Antalet överforum har redan minskat och jag planerar att minska ned antalet underforum nu under sommaren.

Med facit i hand så behövdes det lite fler forum än förr, men då snackar vi en handfull och inte i så pass stor utsträckning som idag.

Det positiva i att det i nuläget är sjuttioelva forum är att du troligen enklare kan se VILKA av forumen som är aktiva, och vilka som egentligen har kraftigt reducerad aktivitet, och på så sätt baka ihop dessa med andra forum som kan ta dessa diskussioner också.
Blir bara en jäkla massa jobb för dig, faderator, men vi är tacksamma, fast vi är skitkassa på att visa det.

Tack!

Jag håller med dig, samtidigt som det är bra med många forum. Men ibland är det aningens svårt att veta vart man ska lägga den, gnägg eller hästhantering/hästmänniska.

Samma sak gäller aveln... Jag kan förstå att halvblodsfolket tycker att det är för uppdelat, men jag gillar att ha travet för sig, då vi är ganska så få så försvann "våra" trådar ganska så fort och man missade dem. Numera har vi betydligt mycket mer aktivitet...

:bow::bow::bow:

Skrev man in en fråga kl 7.30 om t.ex Rite on Line så hade den halkat ner till sidan 2 före förmiddagskaffet..:o
Och var på sidan 8 till kvällen....
Under tiden rasade in diverse om halvblod i alla varianter..totalt ointressant.
Ingen travkunnig som loggade in då kunde se den enkelt.
På den tiden fick man skicka pm till dom man trodde kunde ge svar.
Och då länka till den tråden som man skapat 12 timmar tidigare.

Travforumet är perfekt som det är nu!! :bow::bow:

AM

Ja förmodligen så håller vi som håller på med de mindre grenarna med om det... Fast iofs det finns små forum som gnäller över uppdelningen med... ;) ;); )

Ingen som hunnit gnälla om alla ändringar jag gjort under dagen ;)

Jag har nu minskat ned antalet forum med ett 15-tal. Förhoppningsvis skall detta vara en klar förbättring.

Jag har även flyttat runt några forum, även detta blev enligt mig en klar förbättring.

Lite till finns kvar att göra runt detta, men jag väntar lite med det.

Håller med till 100%.

Det var bättre förr, då var allt enklare och roligare.
Inte så många varianter av samma saker.

Du är blind

Underforum;
"Att ha dressyrhäst
Om avel, utrustning, vård, foder, hantering och annat icke tränings- och tävlingsrelaterat."

;)

Måste erkänna att jag inte ens märkt av dagens förändringar :o

Så länge du inte är och petar på hundforumet, så går allt för sig :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka