Buke knasar!

Sorbe

Trådstartare
Allt är jätteknas. Sidan hittar inte, det laddas inte. När man postar så blir sidan bara vit. Det blir massor med dubbelpost. Har varit så typ större delen av dagen.

Bara så du vet Gunnar, du ville ju att man ska säga till när något knasar.

Sv: Buke knasar!

krånglar här med.
Står sidan kan inte visas 311 gr om dan typ.
Oftast när man ska posta inlägg eller så:confused:

Samma här.

Har varit i flera dagar. Samma fel som ovanstående. Samt otroligt segt.
Kommer även upp "database error" eller vad det brukar stå.

Andra sidor funkar fint.
Jag använder mig av BBB, samt explorer.

Ja, samma här, andra sidor funkar super - som vanligt, bara Buke som knasar. Jag har också BBB eller Telenor eller vad de heter nu men sitter på Firefox.

Likadant här oavsett tid på dygnet. Blev iof "lite" bättre idag på dagen när jag fick sonen att stänga ner Lunarstorm på sin dator. Men bara för stunden.

Nu är det problem här igen.
Jag brukar bara ha Buke uppe, så det är inget annat som segar ner allt genom någon annan dator här iaf.

Jag åkte ur varulvsleken pga Buke!!! :mad: :mad:
Jag kunde inte rädda mig själv som ängel pga att det bara krånglade just då.
Sidan laddades inte
Sidan kunde inte visas
Sidan blev bara grön

I alla forumen för den delen. *SUCK!!*

Varför mailar man inte Gunnar istället för att lägga ut en tråd ?

Och sen fattar jag inte VARFÖR det alltid blir ett jädrans ståhej så fort Buke felar lite.

För att Gunnar vill att man ska säga till, ja, man kan skicka PM, men det är ju lättare att skriva såhär så inte Gunnar får tre miljarder PM.

Och sen fattar jag inte VARFÖR det alltid blir ett jädrans ståhej så fort Buke felar lite.

Ståhej och ståhej... Jag har haft de här problemen sedan servern byttes/uppdaterades efter "hackandet". Mer eller mindre hela tiden sedan dess. Jag gnäller inte (man kan ju göra annat än Buka) men som sagt det är ju bra om Gunnar får veta det.

Det är väldigt mycket segande och "sidan kan inte visas".
Varje dag.

Men som sagt, jag är varken sur eller irriterad. :) Det kan dock vara lite jobbigt om man precis skrivit ett långt svar och buke går ner när man ska posta (händer rätt ofta) eller om det är nåt intressant man verkligen vill läsa.

Men Gunnar tar väl tag i det när han har tid. Det finns viktigare saker än Buke.

Vilken attityd!:devil:
Även om du inte förstår oss bukeholicer behöver du väl inte racka ner på oss?:mad:

Sen kan det ju vara bra för faderator-Gunnar om han får reda på problemen och om hälften av medlemmarna skickar ett PM vet jag åtminstone en detalj på buke som kommer att kollapsa...Gunnars inkorg!

*kl*

Nu ikväll har "Sidan kan inte visas" kommit upp ungefär några miljoner gånger. Irriterande.

Det är bra att ni hör av er när det inte fungerar som det skall eller som det brukar.

Jag har varit medveten om att det finns vissa problem under en längre tid och försökt lösa dem på olika sätt, ibland har det blivit lite bättre.

I natt kommer det installeras mer minne i servern förhoppningsvis hjälper det till att snabba upp.
En del andra saker kan behöva skruvas på efter minnes-uppgraderingen, förhoppninsvis hinner jag gå igenom det i veckan.
Om det inte blir någon förbättring får jag titta på mer drastiska lösningar, kanske med flera samverkande servrar, men jag tycker inte att det borde behövas ännu.

Jag har varit inne på buke sedan fem snåret idag eftermiddag, och har haft välidga problem (hade i helgen med). Det kommer upp vita sidor och länst ner står det att den är klar. När jag gör citat så kommer det upp citatinlägg från ingenstans. Om vi tar den här sidan så kanske jag väljer att citera indian-charlie och då kan jag få upp Sorbes inlägg istället... Detta med att det kommer upp konstiga citatinlägg har hänt under helgen med.

Ja vad har du själv för attityd ? Du tror inte Gunnar är fullt medveten utan att det ska rågnällas och ojjas i en lång tråd ? Du tycker inte det räcker att 1 skriver: Gunnar det felar i en tråd, och beskriver problemena ? Nä, då ska femtielva personer skriva exakt likadant...Till villken nytta då ?

Men om du kollar efter i forumet så har han skrivit och som du ser i inlägg 15 så skriver han även där, att han vill att man skall tala om när det varit problem... Det har han skrivit tidigare med... Det är inte i en tråd utan det är serverproblem...

Inte gjorde de någon minnesuppgradering som det var tänkt och inte fick jag någon info. Idag har de äntligen hört av sig, den här gången säger jag troligen kommer minnet att ökas i natt vilket kan innebära att servern är nere ett kortare tag. Också det är en förhoppning från min sida ;)

Liknande trådar

• Omröstning Omröstning
Bukefalos Har under några dagar postat en del trådar. Har upplevt en stundtals hätsk stämning Det har varit i mitt tycke utöver socialt...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
13 448
Senast: hollypolly
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 556
Senast: Tilly_85
·
Hundavel & Ras Hej, Våran tik parades för 30 dagar sedan, vad har ni haft för tecken vid denna tiden? Kiwi har sen 2 veckor tillbaka ätit väldigt...
Svar
0
· Visningar
567
Senast: Karolina90
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 576
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17