Jag tÀnker precis samma varje gÄng jag ser rubriken.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tÀnker precis samma varje gÄng jag ser rubriken.....
Nu har jag inte mÀrkt nÄgot alls, sÄ hoppas att det funkar. Allt kÀnns snabbare och smidigare nuJag har nu Àven inaktiverat vissa extrafunktioner runt notiser samt uppdaterat lite runt rapporter.
Just nu ser jag inga problem, men det kan ibland ta ett tag innan det dyker upp. Om det Àr felfritt ett tag till kommer jag nog börja med att försöka slÄ pÄ ignorera-funktionen igen för att se hur det gÄr.
Jag slog pÄ ignorera-funktionen för 30 minuter sedan, det verkar som om Àven den fungerar som den skall.
Nu Àr det bara extrafunktionerna runt notiser kvar som Àr inaktiverade, vÀntar ett tag till innan jag slÄr pÄ dem. De kÀnns mest rimliga till att kunna vara ett problem.
Just nu frös sidan men den lossnade dÀr efter nÄn minut. Det var nÄgon video reklam dÀr, vet inte vilken. Kanske den pÄverkar?Jag har precis valt att testa en helt annan lösning pÄ detta.
Jag har nu aktiverat all gammal funktionalitet, men slagit av funktionaliteten med push-notiser.
Förhoppningsvis kan detta lösa problemen och inte stÀlla till med nÄgra nya.
Konstigt, jag har inte sett nÄgra felmeddelanden, Àr det nÄgon annan som sett liknande problem?Hm, nu har jag haft problem igen med att mina gillanden inte gÄr fram/laddar jÀttelÀnge.
Det har hackat idag morse igen.Konstigt, jag har inte sett nÄgra felmeddelanden, Àr det nÄgon annan som sett liknande problem?
Jag har funderat pÄ om jag skulle prova att slÄ pÄ push-notiserna igen för att se om det fungerar bÀttre nu, men nu blir jag lite osÀker.