I

idalina

Finns det inte någon underbar människa som skulle kunna tala om för mig var jag kan köpa en brösta?. Jag vill inte ha en resårbrösta, ingen "hoppbrösta" som man knäpper i sadelns D-ringar.
Utan en bred brösta, som man knäpper vid sadelgjorden/sadelstropparna och som har en smalare rem löpandes över manken. Gärna med en "delta" del där den smala remmen är fäst vid själva bröstan.. snälla, söta, rara.. jag är desperat,:cry:

Sv: Brösta

Hej jag har också letat som en galning hur länge som helst efter en sådan. Hittade för två veckor sedan på Stable store i Kristianstad....

TACK BRUDAR! :bow: den skall beställas, synd bara att den bruna var så ljus..

kolla på hippson.se Har för mej att jag sett flera sådsana där :idea:

Liknande trådar

Hoppning Jag behöver snarast införskaffa en förbygel till tanten! Sadeln åker bak vid klättring och hoppning nu när hon börjat hoppa rundare...
Svar
11
· Visningar
2 181
Senast: Belleriet
·
M
Utrustning Jag har letat sadel till min kille i 2 år kanske 2½ år nu. Efter att vi varit hos två diplomerade sadelprovare och provat säkert upp...
2
Svar
20
· Visningar
2 124
Senast: Mos410
·
S
Utrustning Ok... nu kommer en inte helt trivial fråga... alla dessa "snören" framtill. Vad är det korrekta namnat och vad är det för speciell...
2
Svar
32
· Visningar
5 574
Senast: Pazuzu
·
M
Dressyr Jag har en islandsvalack som jag desperat letar sadel åt. Han rids med bomlöst, men det fungerar inte längre. Han är ev ngt svankig och...
Svar
14
· Visningar
1 810

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Valet i USA
  • Vinterföräldrar 23/24

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V