Briar - First Wish ?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Miaa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 764

Miaa

Trådstartare
Ska betäcka mitt sto igen i år och vet inte vilken jag ska välja .

First Wish och stoet är De Niro-Master -Happy Day

Eller Briar efter samma sto De Niro-Master ..

Vem skulle ni Välja och op Vilka grunder (vet att jag skulle behöva sätta in kort på henne men vad är eran tanke när jag säger mina val ??
Fölungen ska säljas ehhh hoppas jag :crazy:

Mia

Sv: Briar - First Wish ?

Tror det är lättare att sälja en avkomma e FW, marknaden är ju ganska trendkänslig.
Jag kan ju bara gissa, men jag tror även att han ger högre ridbarhet.

Tror det är lättare att sälja en avkomma e FW, marknaden är ju ganska trendkänslig.
Jag kan ju bara gissa, men jag tror även att han ger högre ridbarhet.

Det som får mig att tveka lite är Donnerhall i De Nrio blodet och First Wish i 3 led om jag inte har fel ,,men det kanske är så långt i mellan där med Donnerhall ??

Kan inte detta så jag behöver hjälp och åsikter ;)

Tack Mia

Om det bara är det som gör att du tvekar tycker jag inte du behöver oroa dig. Det blir ju först i 3:e och 4:led på fölet.

Jag har själv betäckt ett Wetano sto med honom och då blir det Weltmeyer i samma läge, det är nog mer att oroa sig över än Donnerhall.

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 167
Senast: Piaff
·
Avel Jag har ett islandssto som är avelsbedömd med helt okej poäng och som har en bra och spännande stam. Stoet är dessutom en väldigt...
Svar
3
· Visningar
1 528
Senast: Marty
·
Avel Jag brukar hävda att en bra stolinje måste börja någonstans och detta någonstans måste inte nödvändigtvis vara på 40- eller 70-talet...
Svar
13
· Visningar
2 769
Senast: Blyger
·
Avel Funderar på att betäcka mitt sto igen:) Skulle egentligen velat sälja henne till avel men har inte hittat någon jag vill sälja till än...
Svar
5
· Visningar
1 650
Senast: Jealle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka