Brand härjade i stall

Jag jobbar där om helgerna och var där imorse och släppte ut hästarna, vilket inte kunde gått smidigare. Stor eloge till Wallstanäs som skötte detta utmärkt!! :bow:

Jag jobbar där om helgerna och var där imorse och släppte ut hästarna, vilket inte kunde gått smidigare. Stor eloge till Wallstanäs som skötte detta utmärkt!! :bow:

Åh, då måste jag fråga en fråga som jag undrat över läääänge. Används den vita byggnaden till nått? Den som ligger närmast E4:an.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Vid 14:30-tiden på tisdagen larmades räddningstjänsten till Jädraån mellan Sandviken och Högbo där en häst hamnat i vattnet utan...
Svar
0
· Visningar
279
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Strax innan klockan 11 på torsdagen började det brinna i ett stall i Dingtuna utanför Västerås. När räddningstjänsten kom till platsen...
Svar
7
· Visningar
1 143
Senast: Blyger
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter En kraftig brand rasar i ett stall söder om Ålberga utanför Nyköping. Två hästar har brunnit inne, men enligt räddningstjänsten är...
Svar
4
· Visningar
2 073
Senast: cirkus
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter En ladugård totalförstördes i en stor brand utanför Jönköping tidigt på söndagsmorgonen. Fyra hästar och ett 30-tal får dog i lågorna...
Svar
3
· Visningar
930
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama