Bra julklapp ni fått?

finapina

Trådstartare
Hej, är det någon som fått ngt riktigt bra / fint i julklapp av hästägare/ medis/ stallägare ? Eller kanske gett???
 
Sv: Bra julklapp ni fått?

Eftersom det är på "Gnägg" så kan väl min häst få berätta vad han fick i julklapp också? ;)

Han fick iaf ett vintertäcke med hals, ett bett (i princip det enda bettet han accepterar och det andra börjar bli slitet) och massor av godis. Godis från både mig, medryttaren och stallägaren(s häst).
Medryttaren fick en privat hoppträning i julklapp av mig och hästen och själv fick jag en chokladask av medryttaren. :)
 
Sv: Bra julklapp ni fått?

Jag har gett mina medryttare några ridlektioner för tränare i julklapp. Uppskattades av dem båda :)
 
Sv: Bra julklapp ni fått?

Jag fick 2.000:- i presentkort till träningar av ägaren till ena hästen jag har:). Förra julen fick jag en transport och året innan en Golden Stripefilt. Har världens bästa hästägare:bow:!
 
Sv: Bra julklapp ni fått?

Nu har jag ingen häst, men ett tidigare år så hade stallägaren köpt likadana Horseware mössor till alla i stallet. Nu är jag inte så förtjust i färgerna som ingår i de klassiska ränderna, så den blev inte så välanvänd, men en sjukt rar idé!
 
Sv: Bra julklapp ni fått?

Jag fick en sadelvärmare av fårskinn av min syster första julen jag hade häst. Hon (som inte kan något om hästar eller ridning) hade gått in i en hästaffär och frågat efter något passande :)
Höll rumpan varm på många uteritter, främst uppskattad på skritturer vintertid då man ju kan frysa en del.
 
Sv: Bra julklapp ni fått?

Fick ett par paket med godis av stallägaren, ingenting märkvärdigt så, men blev väldigt glad över gesten! :D Förra året hade hästen jag red då smugglat ned en chokladask i min låda i det stallet, misstänker dock att hon fick hjälp av dåvarande ägaren ;)
 

Liknande trådar

Gnägg Snart är det jul! Jag är redan i julmode och lyssnar ivrigt på julmusik och planerar för julen tillsammans med Halle. Hur brukar ni...
Svar
16
· Visningar
1 295
Senast: Fiorano
·
Kropp & Själ Hjälp, Jag har en kompis i USA som jag arbetat ihop med för ett antal år sedan, nu vill jag hitta på någon bra julklapp till henne. Hon...
Svar
18
· Visningar
770
Senast: Flixon
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 581
Senast: Oh_really
·
Hästvård Hej på er. Den 30 april behandlades min häst för hålvägg på klinik A. Det öppna såret i hovväggen lämnades öppet och hästen skoddes med...
Svar
7
· Visningar
1 538

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ramla av varje uteritt?!
  • Bildtråden
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp