Bra brun utan sol för ansiktet.

MCP

Trådstartare
Får väl börja inse att solen tydligen inte vill ta på mitt ansikte nu när jag blivit äldre, så tänkte jag skulle hjälpa naturen på traven när jag vill ha lite färg.
Har ni något bra (budget) tips på brun utan sol till ansiktet. Bör vara sådan som ger gradvis färg, så jag kan styra det bättre (och inte behöver vara så noggrann när jag applicerar). Ett plus är ju också om den doftar gott. :)
 
Får väl börja inse att solen tydligen inte vill ta på mitt ansikte nu när jag blivit äldre, så tänkte jag skulle hjälpa naturen på traven när jag vill ha lite färg.
Har ni något bra (budget) tips på brun utan sol till ansiktet. Bör vara sådan som ger gradvis färg, så jag kan styra det bättre (och inte behöver vara så noggrann när jag applicerar). Ett plus är ju också om den doftar gott. :)

Ida Warg ska vara bra. Jag använder den, men bara till att göra fräknar...
Men hört gott om den till hela ansiktet!
 
Estelle & Thild BioTreat Self Tan Drops! Dropparna blandas i din vanliga ansiktskräm, hur många beror på vilket resultat du vill ha. Jag är jättenöjd med den. Känner mig inte lika "glåmig" på vintern, och på sommaren kan jag få fin färg i ansiktet utan att behöva sola det. Rekommenderas! :up:
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 836
Senast: Tofs
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 337
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är ganska fascinerande att iaktta hur den här jobbsituationen påverkar mig, och vilken enorm skillnad det är att (ofrivilligt)...
Svar
16
· Visningar
2 886
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 772

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp