Bra blötmat?

Jag ger Magnussons ångkokta och min hund funkar bra på det. Finns 4 sorter.
Ger lätt och mild då han lätt lägger på sig. Gav tidigare färskfoder och hans päls, avföring osv är minst lika bra som när han gick på rått. Jag gillar att det bara är svenska råvaror i det.
Dessutom håller han sig mätt på det!

Någon som har några tips?
Vi ger priima hundfoder (obs, två ii ) till våra jakthundar, främst under jaktsäsongen. Är också ett svenskt foder. Har använt det i många år och vi är nöjda, hundarna gillar det, det ger bra energi och hundarna har bra päls, klor och problem fri mage.

Vi ger priima hundfoder (obs, två ii ) till våra jakthundar, främst under jaktsäsongen. Är också ett svenskt foder. Har använt det i många år och vi är nöjda, hundarna gillar det, det ger bra energi och hundarna har bra päls, klor och problem fri mage.
Har bara sett deras färskfoder?

Vi ger också Magnusson ångkokta. Har tidigare gett färskt (Nordic) men tycker att hundarna funkar lika bra på det ångkokta. Min äldsta, som är kastrerad, kan äntligen få lite vettiga portioner med Lätt och mild-varianten. Innan fick jag fylla upp med vitkål för att han skulle bli någorlunda mätt, men pga att Lätt och mild innehåller mycket grönsaker så slipper jag stå och fixa med det varje måltid, det är mycket värt.

Liknande trådar

Övr. Hund Ni som ger Mush, hur gör ni när ni är på resande fot och inte har tillgång till frys? Finns det något substitut man kan köpa som håller...
Svar
9
· Visningar
713
Övr. Katt Hejsan! Har försökt hitta själv, men skriver ut här för lite hjälp och tips från andra kattälskare som kanske har bra koll! Jag söker...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
4 842
Senast: Krålus
·
Hundhälsa Det är nu inte särskilt länge kvar tills jag får hem min lilla retrievervalp :heart Jag försöker att förbereda mig och läsa på så mycket...
2
Svar
37
· Visningar
1 661
Senast: Nota
·
Hundhälsa Jag har, för första gången i mitt liv, blivit med tik. En omplacering, snart fem år gammal, som tidigare bara bott hos sin uppfödare och...
Svar
4
· Visningar
418
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka