Borttagna trådar???

Beemergirl

Trådstartare
Har lagt ut flera trådar som nu är försvunna??? Har försökt att leta mig ett svar här på HJÄLP men inte fått ett bra svar... :confused:

Som jag förstår så kan trådar som varit inaktiva länge plockas bort men trådar jag gjort tidigare än dessa som jag tänker på ligger kvar, WHY?

Sv: Borttagna trådar???

Jag kan inte tro det eftersom den som jag "saknar" mest är den ponnytråd på gnägg tror jag... Jag ställde frågan om vad folk gör med sina urvuxna ponnyer?? Att man skulle visa bilder och berätta vad man gör med dem när man är för stor att rida dem.... Men men jag ska PM:a moderator på gnägg och fråga....

Tack :bow: för svar!

När la du in tråden?
Forumen med mkt aktivitet har mkt kortare inaktivitetstid än andra...

Har lagt ut flera trådar som nu är försvunna??? Har försökt att leta mig ett svar här på HJÄLP men inte fått ett bra svar... :confused:

Som jag förstår så kan trådar som varit inaktiva länge plockas bort men trådar jag gjort tidigare än dessa som jag tänker på ligger kvar, WHY?

Trådarna ligger kvar endast 14 dagar om ingen skriver i den.
Eftersom det inte kommer något PM så svarar jag här - Jag har inte tagit bort någon tråd som du beskriver.
Trådar som du lagt under andra forum kan jag ej svara på.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 556
Senast: Tilly_85
·
Övr. Katt På sorglig och förekommen anledning hänger jag just nu mycket i FB-grupper där man kan efterlysa försvunna katter, både den grupp som är...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
3 576
Senast: Capybara
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 948
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama