Bortsprungen katt!

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Bangsi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 830
B

Bangsi

För nästan två veckor sedan försvann vår älskade kisse. :cry:
Från sommarstugan i Varberg smet hon ut och kom inte hem igen. Vi letade och letade men hittade henne inte.

Nu skall jag annonsera i tidningen.
Men har ni några mer bra förslag vart man kan vända sig.
Kan man ringa till Polisen eller vad skall man göra???

Hon var tyvärr inte id-märkt. Hade beställt tid men hon försvann innan. Däremot hade hon ett halsband på sig där det stod telefonnr. Men ett halsband kan hon ju få av sig.

/Åsa

Sv: Bortsprungen katt!

Ring polisen, lokala djurhem och djursjukhus. Annonsera i tidningen och på kattsidor på nätet. Sätt upp lappar med foton i närheten.

Själv har jag haft en hittekatt några dar, och idag kom hans familj tillrätta så att säga :love: De hade sett lapparna som vi satt upp, så det finns hopp!

Sv: Bortsprungen katt!

Nepp det gick inte!

De efterlyser inte bortsprugna katter. :mad:

Har ni "kattmänniskor" några förslag på sidor på nätet där jag kan efterlysa lilla Müsli.

/Åsa

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 747
Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
3 288
Senast: WildHorse
·
Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 659
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Det finns väl inget som är så lätt som att vara efterklok? Ångrar mig så bittert, men det hjälper ju inte nu. Bor sedan fyra år i ett...
Svar
10
· Visningar
1 961
Senast: Lotus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka