Minelli
Trådstartare
Jag gjorde nåt dumt igår kväll... Har två katter som är vana att vara ute kortare stunder. Det håller sig alltid runt min uteplats och kommer oftast när jag ropar på dem. Men igår släppte jag ut dem i mörkret för första gången, de ville så gärna ut och jag litar på dem. Men när de inte kommit in på dryga timmen blev jag lite orolig, ropade och fick in hankatten, men honkatten kom inte. Var ute och letade och ropade med och utan mat i en timme utan att få in henne eller hitta henne. Lämnade öppet och försökte sova i hopp om att hon skulle komma in, men det blev inte mycket sömn och ingen katt. Den andra kom och gick lite. Tänkte att hon nog var rädd i mörkret och skulle komma in när det blev ljust. Men halv sex fanns fortfarande ingen katt, letade och ropade och lockade en halv timme, fortfarande ingen katt.
Har haft öppet nästa hela dan och varit ute och letat ropat men ingen katt. Oroad och panikslagen är bara förnamnet på vad jag varit och är just nu. Hon har aldrig varit borta mer än 2-3h. Hur oroad bör jag vara, får jag nånsin se min favorit katt igen?
Hon är kastrerad, rädd för andra människor, skygg och ibland även rädd för mig om hon är uppskrämd.
Har haft öppet nästa hela dan och varit ute och letat ropat men ingen katt. Oroad och panikslagen är bara förnamnet på vad jag varit och är just nu. Hon har aldrig varit borta mer än 2-3h. Hur oroad bör jag vara, får jag nånsin se min favorit katt igen?
Hon är kastrerad, rädd för andra människor, skygg och ibland även rädd för mig om hon är uppskrämd.