Boots eller klockor?

walkaway-

Trådstartare
Hej! Nu står jag inför valet och kvalet om mitt nästa inköp ska bli ytligare ett par boots, eller om jag ska investera i ett par klockor istället.

Vilken skillnad upplever ni?
Samt, vilket föredrar ni/hästen?

Jag köpte på Hööks först vanliga "klockor" väger typ 150g men de bara snurrade runt så jag investerade i ett par G-boots istället. Är toppennöjd!

Skulle också rekommendera G bootsen. Klockor snurrar sig lätt och sitter inte alls bra på mina hästar. G bootsen är värda att investera i kan jag säga!

Liknande trådar

Hästvård Hej! Min häst har fått en stickskada rakt genom kinden, hål igenom. De försökta laga på lokala veterinärkliniken för 5 d sen. Fick ta...
Svar
2
· Visningar
436
Senast: MiniLi
·
Ridning Hejsan! Har en hopphäst som jag inte passar alls i hoppningen med. Hon blir osäker och jag med. Jag tycker bara det är otäckt.. så...
Svar
16
· Visningar
2 145
Träning Hej! Vi har två islandshästar som står på mina föräldrars gård, valack 23 år och sto 16 år. Vi har haft dem i många år och tidigare red...
Svar
12
· Visningar
1 263
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 726
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar