Bok om unghästar

E

Ellinore

Någon som läst boken "Unghästar - från fölstadiet upp till fem år, hantering, inridning och träningsfysiologi"?
Funderar på att köpa den.

Sv: Bok om unghästar

Har den gamla upplagan. Såg att det har kommit en ny. Superbra bok tycker jag! Köp den, du kommer inte bli besviken.

jag har den. köpte den när jag hade unghäst. Jag tyckte det stod mycket matnyttigt i den.
Tror Börjes har den och den kan beställas via Ridsport. Troligtvis finns den i vilken bokhandel som helst också.

jag har den boken och den är superbra! jag har den som jens fredriksson är med i! Jag är jättenöjd med boken:)

Jag vet att cavallus har den nya upplagan, men sök även på någon nätbokhandel typ adlibris eller bokus.

JAg har beställt den på Adlibris. Kostade bara ca 150 tror jag jag är jätte nyfiken och väntar vid brevlådan varje dag!

Liknande trådar

Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
542
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Min syster fyller år och eftersom vi är väldigt olika frågar jag om tips här! Jag är naturvetare/tekniker och hon är...
Svar
17
· Visningar
607
Senast: Badger
·
Kultur Jag efterlyser titeln på en bok som jag läste för kanske 10 år sen typ. Det är en svensk författare. Handlade om en tjej som bodde...
Svar
4
· Visningar
877
Ridning Hej! Finns säkert fler än jag som har hoppstammad men mest rider dressyr . Jag är inte så avancerad , msv:c/b. Tittar nu på lite olika...
Svar
7
· Visningar
1 080
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama