Bingolotto - hur sjutton köper jag ny lott med min bonus??

bettysmatte

Trådstartare
Jag känner mig synnerligen osmart just nu. Trots uppesittarkvällens kaos tänkte jag köpa mig en digital nyårslott. Jag har 150 kr i bonus och 0 kr i saldo just nu. Om man kollar bonus står det att jag har 50 kr i onlinebonus och 100 kr i skraplotter. Men jag kan för mitt liv inte förstå hur jag använder min bonus för att betala med :confused: ? Jag kan inte heller göra ett uttag, för jag har inga pengar i saldo... Annars tänkte jag att jag skulle ta ut pengarna och sedan betala med dem. Men det går inte heller. HUR för jag över från bonus till saldo - någon som kan förklara?

Jag är osäker på var du fastnat, och jag har aldrig köpt just Bingolotter online, men det vanliga med bonus är att det brukar finnas en knapp i "kassan" att använda bonus för betalning.

Jag är osäker på var du fastnat, och jag har aldrig köpt just Bingolotter online, men det vanliga med bonus är att det brukar finnas en knapp i "kassan" att använda bonus för betalning.
Och att bons etc. endast brukar kunna användas för köp, inte fås ut som pengar - därav förmodligen inte kan omvandlas till saldo, dvs. rena pengar på kontot.

Finns ingen knapp. Det står "bonus 0 kr" och jag kan inte göra något där. Kan välja på kort- eller swishbetalning.

Fast det är ju också märkligt eftersom jag vann en summa på förra bingolotten.
Om det var rena pengar och inte typ en ny lott eller något du vann då? Annars kanske det är något om blivit felregistrerat?
Kan inte äga något om Bingolotto, det var också sagt från ett rent allmänt perspektiv. Jag hade inte väntat att kunna flytta över något från bonus till saldo.

Jag känner mig synnerligen osmart just nu. Trots uppesittarkvällens kaos tänkte jag köpa mig en digital nyårslott. Jag har 150 kr i bonus och 0 kr i saldo just nu. Om man kollar bonus står det att jag har 50 kr i onlinebonus och 100 kr i skraplotter. Men jag kan för mitt liv inte förstå hur jag använder min bonus för att betala med :confused: ? Jag kan inte heller göra ett uttag, för jag har inga pengar i saldo... Annars tänkte jag att jag skulle ta ut pengarna och sedan betala med dem. Men det går inte heller. HUR för jag över från bonus till saldo - någon som kan förklara?
Du kan använda 100 kr till skraplotter (ej bingolotter) och 50 kr till bingolotter eller skraplotter. Skulle jag tro.
Jag har fått skraplottsbonus några ggr och kunde då bara köpa skraplotter.

Du kan använda 100 kr till skraplotter (ej bingolotter) och 50 kr till bingolotter eller skraplotter. Skulle jag tro.
Jag har fått skraplottsbonus några ggr och kunde då bara köpa skraplotter.
Nej, inte ens så och jag förstår egentligen inte riktigt i slutänden hur det blev... 🤪 50 kr är Bingo online som jag inte alls känner till och förmodligen inte kommer att spela. Sedan var det skraplotter, och jag vann 50 kr på en som gick till saldo, och då kunde jag använda det till en "halv" bingolott och sedan skjuta till att resten. Vad som hände med den andra skraplottsvinsten vet jag inte. Mycket förvirrande i slutändan...

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hur man hyr ut en boxplats på ett ok vis som privatperson är min grundfråga. Jag har försökt googla och läsa men nu är jag verkligen...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
11 414
Senast: L8P8
·
Hemmet Hej. Väldigt klurig situation jag har hamnat i just nu. Ska försöka förklara så gott jag kan. Jag äger ett hus uppe i norr(där...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 492
Senast: Inte_Ung
·
Hundhälsa Lååångt! Fy vilken dag.. Har haft veterinärmaraton idag. Började dagen kl 09 på Ultuna, för att kolla upp Viktors kli igen...
2
Svar
35
· Visningar
6 438
Senast: Och_Aye
·
Hästmänniskan Jag står i ett stall där fodringar under vardagar (3 ggr om dagen) samt utsläpp tidigare har ingått i hyran men nu pga. ändrade...
Svar
9
· Visningar
1 408
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka