Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Amanda_F och @Dressyrtjejen_97 Ni har inga närbilder?
Jag har ett par Cavallo som hängt med i säkert tio år och de är egentligen i skick för tio år till. Men de är liiite låga och saknar en fancypancy dressyrbåge.
Jag har sneglat på Amazona sueca med snörning men undrar hur legitima de är på en dressyrtävling (även om jag vet att många har det nu för tiden). Men det är ju otroligt praktiskt då man har utrymme för lite extra kläder på vintern...
Klart du kan ha dom på tävling! Amazonas stövlar är så sjukt snygga, jag vill ha typ alla deras modeller. Om du skulle in på GHS-mässan, så har dom ju en monter där.@Amanda_F och @Dressyrtjejen_97 Ni har inga närbilder?
Jag har ett par Cavallo som hängt med i säkert tio år och de är egentligen i skick för tio år till. Men de är liiite låga och saknar en fancypancy dressyrbåge.
Jag har sneglat på Amazona sueca med snörning men undrar hur legitima de är på en dressyrtävling (även om jag vet att många har det nu för tiden). Men det är ju otroligt praktiskt då man har utrymme för lite extra kläder på vintern...
Klart du kan ha dom på tävling! Amazonas stövlar är så sjukt snygga, jag vill ha typ alla deras modeller. Om du skulle in på GHS-mässan, så har dom ju en monter där.