D

_Dimma_

Har just lärt mig att lägga ut bilder så nu testar jag,hoppas det fungerar :D
Bilder på min kanin
154634152isygee_th.jpg

Och några fler:
Lillan

hmm..okej måste ha klantat till det jag som trodde jag hade lärt mig :D :smirk:
vet inte riktigt vad jag gjort fel men jag ska försöka fixa till det :)

Har du gjort albumet offentligt? Jag är långt ifrån data kunnig, men det var ett fel jag själv gjorde när jag skulle lägga ut bilder.

Jadu...om jag det visste. Jag har mina bilder på Yahoo och där så kryssar man bara i om albumet ska visas för alla, dig eller för speciellt utvalda.

Vet inte hur man gör. Tyvärr!

länken funkar inte för om du ska länka måste du vara urloggad. Jag brukar logga ur, sen gå till community å sök efter dig själv. Leta upp bilden/albumen å länka sen :)

Söt! :D

Och välkommen till bildernas värld. Akta dig det är lite beroendeframkallande har jag märkt. (min digitalkamera har lagt av så jag är ur spel ett tag framöver)

söt kanin. digitalkameror kan vara beronde framkallande specillet om man har en kanin som posar så bra

Jag vet hon är snällt med och ser söt ut på alla kort som matte måste knäppa hela tiden :p

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som har utbildat sig till djurvårdare/djurskötare (eller jobbar med djur på andra sätt) och vill berätta vad ni jobbar med, om ni...
Svar
6
· Visningar
639
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 043
Senast: Amha
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
414
Senast: Myrten
·
Utrustning Min kära dam, en 7-årig PRE-korsning på ca 160 cm, är på träningsläger. Hon har verkligen börjat bli fin men då dyker dilemmat upp att...
Svar
6
· Visningar
988
Senast: Barret
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama