Bilder på min lilla valp.

C

claraswe

Hej ville bara visa lite bilder på min dvärgschnauzer Tuva. Är så jättestolt över henne. Men hon har ett jäkla humör. (som resten utav mina djur ...) Hon tycker inte valpkursen är speciellt rolig. Har ni varit med om det någon gång? Hon lyssnar jättebra och lär sig snabbt men Tuva visar klart och tydligt att honinte tycker det är speciellt kul.. Ja ja hade ju inte planerat några lydnadskurser ändå.. Men här är bilderna iallafall. Kommentera gärna. :D
Tuva 8 veckor
Tuva 3 månader
busat lite
söt
Helt psyko sovbild..

Hoppas ni tycker hon är lika söt som jag tycker. :D

Tyvärr fungerade inte bilderna :(

Lite roligt är att min kompis också har en dvärgschnauzer som heter Tuva :D

Oj förlåt nu ska de iallafall fungera.
Ja det var lite roligt, så nu finns det 2 Tuvor ute i världen :D

Memento: jag har köpt henne ifrån Carina en liten privat uppfödning i mindre skala från Skara

Snutte! :love:
Min hund tyckte inte heller om hundkurserna. Det var för mycket hundar och stök och stoj så hon kunde inte koncentrera sig. Sen höll man ju på så länge också. Men ändå blev hon en jätteduktig hund eftersom jag tränade henne hemma flitigt :)

Liknande trådar

M
Övr. Hund Vet inte hur jag ska börja, men tänkte höra om någon har erfarenheter från liknande hund, eller tips på hur jag ska göra. Går och...
Svar
10
· Visningar
4 916
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Minns ni den här tråden om den hyperaktiva goldentiken jag funderat på att ge upp om? Här kommer uppdatering och lite nya funderingar...
Svar
15
· Visningar
1 613
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Har en liten dvärgschnauzer tik på nu 9 månader som är med i stallet och lyssnar jättebra på mig utan problem. Tror till och med att jag...
Svar
5
· Visningar
916

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Valet i USA
  • Vinterföräldrar 23/24

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V