Bilder på Frasse och lite kattporr

Sassy

Trådstartare
I fredags kom Frasse till Sverige, i måndags tog vi hem honom hit (och placerade Hanoo hos Frasses fodervärd för att han ska slippa hankatt i sitt hem).

Maja är en duktig avelshona och drar igång löp så fort hane dyker upp, idag släpte vi ihop dem och det första han gör är att kliva upp på henne... :o Nu tror jag de har fått till en fullbordad parning och Frasse "tjatar snällt" om att få fortsätta. Han är helt problemfri att hantera även när han har Maja instill sig, och har inte strilat en droppe någonstans :)

DSC_0080.jpg

DSC_0068.jpg

Senast ändrad:
Sv: Bilder på Frasse och lite kattporr

Man kanske skulle ha en korat alltså :p
De är otroligt vackra!

Åh, shit. Han är ju skitsnygg. Du FÅR INTE visa sådana bilder! Du vet hur sugen jag blir! :devil:

Håller tummarna att det tar sej...

För en annan verkar inte få några kattungar förräns tidigast till hösten när min nya hona Tussan drar igång och löper... :crazy:

Är Frasse norrman? Köpte inte ni honom?

Grattis till en vackring isf :D Och hoppas på att det blir små koratbebisar om ett par veckor :love:

Åh, shit. Han är ju skitsnygg. Du FÅR INTE visa sådana bilder! Du vet hur sugen jag blir! :devil:

Han är stor, bred över skuldrorna som en tjur, och totalt genomsnäll även när han parar. Man kan ta honom från Maja och ta upp honom i famnen och han bara spinner... Inte en droppe på fel ställe heller, trots ny miljö och hona. Mer sugen? ;)

YlvaG-Frasse kom hit från Bergen förra veckan, han bor hos vår fodervärd så länge vi ska ha honom fertil. Han ska ställas en hel del, men kommer inte vara någon ständig panelkatt eftersom han har lite hankattskinder och bredd mot sig, riktigt maskulina korathanar tappar tyvärr en del av raslooken.

aah, okej :) Men jag får önska lycka till med eran snygging :) Men att inte vara ständig panel behöver ju inte heller vara helt fel. Man kan vara grymt snygg ändå ;)

Inte fler på Frasse men mängder med koratbilder: Kattalbumet

Nu är det så gott som färdigparat här, Maja tjatar fortfarande men intresset från Frasse är högst måttligt. Han vill hellre bli kliad på magen :love: och det är väl inte så konstigt med tanke på hur han fått slita de senaste dagarna...

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info
  • Målbilder för trubbnosar.

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka