Bilder på din katt!

L

LaikaLove

Hej! Skulle vara kul om ni la ut lite bilder på era katter! Hur lägger man upp bilder här, vad är URL för bilden?

Sv: Bilder på din katt!

Brödkorgen var poppis idag! :D

bild.php

th_ralp1.jpg

tänkte prova lägga in en bild direkt nu när jag har läst hur man ska göra, men det funkade tydligen inte ändå

aha hur kan det ha blivit 2 http då?,jag gjorde som det stod i tråden ja, men det gick tydligen inte ändå.

När man klickar fram rutan där man klistrar in URL:en så står det redan ett http:// och när man då klistrar in länken så blir det 2 st.

Har tydligen inga nya bilder på Knut, men här är han liten tillsammans med Allice:
26077300.jpg

Och Allice häromdagen när hon låg och solade på favvoplatsen (gissa varför hon får ligga på en vit pläd...)
26892643.jpg

*kl*
Bowie, gårdskatt, alltiallo. Vet inte vilken ras han är, men han är supergo och bevisar tesen om att katter har 9 liv. Han har använt 6. ;)

19093683.jpg

19148639.jpg

21646163.jpg

Maya, utekatt, norsk skogskatt. Hon bor inne från december till mars, annars är hon ute resten av året. Hon är mycket skygg för nya människor och tycker inte om att bli lyft, men hon är supergosig för oss hemma som hon känner.

20346536.jpg

26703380.jpg

Zmulan som bebis

Zmulan som lite äldre, btw så fyller hon ett år på söndag :O

Zlatan & Zashe som bebisar

Zlatan för två månader sen ;)

Zashe som lite äldre

Liknande trådar

Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
3
· Visningar
290
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
391
Senast: KeeNine
·
Övr. Katt Nu är det dags igen! För varje digitalt deltagande skänker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tänker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
169
Senast: Glimra
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
568
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama