Betald hingstlicens

Sv: Betald hingstlicens

Welsh skrev:
Fy så fräckt av hingsägaren att inte lösa licens, speciellt med tanke på alla ston som blivit betäckta. Mina hingstägare har visat att de har betalt. Savoys licenspapper ligger hos mig och Bells har jag sett kvitto på. Man får nog vara observant även som hingsthållare. Mkt bra med den blå skylten på SWFs hemsida. Bra för stoägare också så de ser vilka hingstar som står för förfogande denna säsong :idea:

Skickar inte SWF ut licenser till hingstarna pappersvägen? Jag har nog inget papper fått!

Även Svenska New forestföreningen lägger ut vilka hingstar som löst licens för året, informationen ligger under rubriken "Hingstnytt" på hemsidan. :)

Hlsn Helena

Jo det ska de göra. Jag har fått papper på Savoy i år. IOF så betalade nog ägaren i tidigt stadium, jag löste ju när jag köpte Besk.

Liknande trådar

Avel Jag ska betäcka mitt SWB sto i slutet av sommaren och undrar lite vad som gäller? Det är första gången jag tar föl så har inte sten koll...
2
Svar
25
· Visningar
3 009
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Jag köpte ett sto i höstas som är tänkt som att gå som avelssto hos mig. Hon betäcktes förra året men enligt säljarna ska hon...
2 3
Svar
53
· Visningar
6 626
Senast: Freazer
·
Avel Behöver lite input. Betäckte mitt sto för första gången i år, hon är 11 år och hon har inte varit betäckt tidigare vad jag vet...
Svar
10
· Visningar
1 382
Avel Hej Har nu fått ett föl (Amerikansk Miniatyrhäst) där 2 kan vara fadern. Den ena äger jag och den andra är från förra ägaren av stoet...
Svar
4
· Visningar
954
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka