Frida_90
Trådstartare
Hej alla buke människor
Det var så här när jag kom till stallet igår så såg jag att en kedja hängde på Shadows box.Jag frågade då Carina hon som äger stallet och sköter in- och utsläppen,om han hade varit bråkig att ta ut och in.Då svarade hon att han hade bara trampat rakt över henne typ fyra gånger med vanligt grimskaft. Och även henns man som är stor och stark.Så då satte dom på han kedja.Han hade tydligen varit för j*vlig att ta in också,sprungit över hennes man fast dom hade kedja.Det känns inget bra för mig att veta att han är sjövild.Jag menar med mig så gör han ju inte så ?
När jag sen skulle släppa ut honom så tog jag på kedjan ifall något skulle hända.Men som vanligt så gick han jätte snällt brevid mig som ett lamm.Dock var han lite piggare att ta in.Hoppade rakt upp i luften,kastade sig framåt typ 2-3 gånger,steppade åt sidan och jag vet inte vad....
Hur kommer det sig att han har börjat blivit så knäpp helt plötsligt ? Jag vet att det kan bero på att det har blivit kallare och då blir dom lite piggare och sådant.Men han ska väl kunna gå något normalt i alla fall eller ?
Vad har ni för tips ?
M.v.h /Frida och Shadow
När jag sen skulle släppa ut honom så tog jag på kedjan ifall något skulle hända.Men som vanligt så gick han jätte snällt brevid mig som ett lamm.Dock var han lite piggare att ta in.Hoppade rakt upp i luften,kastade sig framåt typ 2-3 gånger,steppade åt sidan och jag vet inte vad....
Hur kommer det sig att han har börjat blivit så knäpp helt plötsligt ? Jag vet att det kan bero på att det har blivit kallare och då blir dom lite piggare och sådant.Men han ska väl kunna gå något normalt i alla fall eller ?
Vad har ni för tips ?
M.v.h /Frida och Shadow