Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om jag behöver köpa nytt sommarregn täcke så blir det den lösningen. Jag har ett sto vart ingen vågar bita hennes täcke men där finns massor av träd i hagen så hennes rambo summer series har gått sönder på grenar. Har kunnat fixa hålen med lappar. Men ett extremt ohållbart täcke. Så har man träd i hagen så kommer det nog gå sönder.Rambo summer series tycker jag också är jättebra, men på minussidan är att det inte är så hållbart om hästen går med hästar som biter i täcken. Ryggdelen gick sönder direkt på det min häst hade. Ett annat alternativ är Horsewares fly rug liner och Rambo protector flugtäcke över. Då skyddas ryggen mot regn utan att det blir för varmt och flugtäcket är mer tåligt mot hästbett.
Jag tycker Horsewares fly rug liner är lite för täckande. Linern som är till summer series ser mycket trevligare ut. Fly rug linern täcker i stort sett lika mycket som ett vanligt regntäcke, mina hästar har blir lika varma av det som av sina vanliga regntäcken. Därför är de knappt använda då jag bara upplever det bökigt att ta bort och sätta dit linern titt som tätt. Men alla är ju olika så det funkar säkert bra på mer frusna hästarRambo summer series tycker jag också är jättebra, men på minussidan är att det inte är så hållbart om hästen går med hästar som biter i täcken. Ryggdelen gick sönder direkt på det min häst hade. Ett annat alternativ är Horsewares fly rug liner och Rambo protector flugtäcke över. Då skyddas ryggen mot regn utan att det blir för varmt och flugtäcket är mer tåligt mot hästbett.