Barnvänligt i Sthlm?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Silverkedjan

Trådstartare
Vi ska ha microsemester en dag i storstan med bara minsta barnet (Eskil då 10 mån) och kommer att röra oss till fots i området mellan Karlaplan - Odenplan ungefär.

Har ni några bra tips på barnvagns- och lantisvänliga ställen - butiker, kaféer, restauranger - vad som helst :)

Har prickat in ejes choklad :love: , barnbutiken på karlavägen och bokspindeln på odengatan, men det tar ju inte hela dagen. (möjligen att gå däremellan :D)

Sv: Barnvänligt i Sthlm?

När ska ni åka? Jag har en liten bok från Mama med massor av shoppingtips, fika ställen osv... Om du vill kan jag kopiera och skicka den till dig?! Jag orkar nämligen inte skriva in allt lat som jag är... Och tiden till det finns nog inte riktigt heller... :crazy:

Glass på Lejonet o Björnen på Valhallavägen mitt emot fältöversten sitter ju aldrig fel.

:d :d :d

Absolut inte !!! Undrar om de har börjat med jul-glass á la saffransrussinbulle i slutet av oktober.... ...annars går ju italiensk choklad alltid ned... *dregelsmiley*

snurrfian - vi åker nästa söndag kväll och har måndagen i Sthlm. Jag som är extremt snigelpostlat tyckte det lät oöverstigligt jobbigt att fixa med papper och post jämfört med att skriva i datorn :p men har du lust så gärna :)

(Tim Kvick, Skolg 41, 69141 Karlskoga)

Tack mino - suverän sajt för nästa resa då 4-åringen kommer vara med :bow:

fjolltroll - MÖRK choklad och mangosorbet...eller fläder... eller champagne... Eller blåbärsglass... eller........ :d :d :d

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka