Bandagetter

Madeleen

Trådstartare
Nån som vet vars man kan få tag på ett par vanliga vita bandagetter. Har letat överallt men jag hittar inga, eller jaa, det finns ju men dom kostar runt 2-3 000. helt sjukt . Hjälp, nån som vet .? :bump:

Sv: Bandagetter

2-3000 :o
Vart har du kollat egentligen?

Vet att Eskadron har snygga bandagetter för runt 300 kr, och då är det ju riktigt bra kvalitet på dem. Tror att de finns på www.hastshoppen.se

Men bandagetter är inte samma sak som bandage.
Bandagetter är som vanliga strykkappor, bortsett från att den vanligen ganska hårda "skålen" är i mjukare, kraftigt konstläderliknande material.

Jag har Globus bandagetter...funkar bra=)
Har sprättat bort märket bara, bara för att få dom helt neutrala.
Funkar bra med framskydd bak med, fast i srörre storlek dock.
Köpte mina på ekohallen för runt 120kr paret.
kanske kan vara något?

Oj :rofl: här nere där jag bor är Bandagetter och bandage typ samma sak :angel:

Jag har osså från Globus, gillar dom skarpt. :love:

6007.jpg

Finns även i vita, för 195.-/paret på www.highridge.se

Har såna dom från globus men jag vill ha fodrade som inte är förstärkta .. Heheh, det är noga .

Förstår inte riktigt hur du menar men Event finns ju också
HS8118_ptn.jpg

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
860
Senast: Lisen82
·
Utrustning Tjo, är denhär fett misslagoma årstiden nu, när grusvägarna tinat fram, men hage är fett snöig och isig än, och gården bara bitvis isig...
Svar
6
· Visningar
542
Senast: Shixle
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
640
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
583
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka