Bajsfråga

aemaria

Trådstartare
Känns som jag har snöat in på kattbajs den senaste tiden :crazy:
Tycker att mina småmissar är lösa i magen, men nu har jag börjat fundera på hur kattungebajs ska vara i konsistensen egentligen?
De kanske har helt normalt bajs....?

//aemaria

Sv: Bajsfråga

Avföringen ska vara fast (inte lös eller krämig) och inte stinka. Kattungarna ska inte heller vara gasiga i magen.

Krämig stämmer nog bäst in på konsistensen :crazy: Har prövat skonkost och då blev det bättre, sedan försökte jag byta torrfoder men det verkar likadant. Det kanske är dags att ringa vet ändå.

//aemaria

Fast funkade skonkost är det nog snarare en foderfråga. Vad äter de för mat?

Eukanuba precis som de fått hemma hos uppfödaren. Jag fattar inte vad som är fel. Hon säger att de inte hade problem med magen där. Vad ska jag göra...?

//aemaria

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
19
· Visningar
1 137
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
863
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
609
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
678

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka