bettysmatte
Trådstartare
Vi har ju ett antal badare här.... Vad använder ni för badskum? Eller kanske ni har något badsalt eller en badbomb att rekommendera ? Vad är ERA favoriter när ni ska mysa i badet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har ju ett antal badare här.... Vad använder ni för badskum? Eller kanske ni har något badsalt eller en badbomb att rekommendera ? Vad är ERA favoriter när ni ska mysa i badet?
Använder duschkräm som badskum i stort sett varje dag, men spar de "lyxigare" som badskum när jag vill få lite extra guldkant. ÄLSKAR Molton Browns Fiery Pink Pepper. Började grina när min partner gav mig en sån flaska i julklapp, för skulle aldrig kunna rationalisera att köpa en så dyr duschgel själv (men ansiktshudvård går bra....) så det kändes som den perfekta julklappen.Vi har ju ett antal badare här.... Vad använder ni för badskum? Eller kanske ni har något badsalt eller en badbomb att rekommendera ? Vad är ERA favoriter när ni ska mysa i badet?