bettysmatte

Trådstartare
Vi har ju ett antal badare här.... :D Vad använder ni för badskum? Eller kanske ni har något badsalt eller en badbomb att rekommendera :) ? Vad är ERA favoriter när ni ska mysa i badet?

Vi har ju ett antal badare här.... :D Vad använder ni för badskum? Eller kanske ni har något badsalt eller en badbomb att rekommendera :) ? Vad är ERA favoriter när ni ska mysa i badet?

Använder denna (hittas på Ica eller dollarstore!) när jag vardagsbadar.
20210406_194152.webp

Mest för att den luktar gott :) har lite svårt att få upp bubbel när jag inte har nån badkarsblandare tyvärr...

Vill jag lyxa till det så använder jag badbomd från lush.

Använder duschkräm som badskum i stort sett varje dag, men spar de "lyxigare" som badskum när jag vill få lite extra guldkant. ÄLSKAR Molton Browns Fiery Pink Pepper. :love: Började grina när min partner gav mig en sån flaska i julklapp, för skulle aldrig kunna rationalisera att köpa en så dyr duschgel själv (men ansiktshudvård går bra....) så det kändes som den perfekta julklappen.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag fryser väldigt mycket när jag är i badhuset med barnen och badar, så pass att jag idag har ont i kroppen efter gårdagens besök på...
Svar
15
· Visningar
632
Senast: Fille
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 192
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Jag har alltid haft kalla händer och fötter, och har en släng av Raynauds syndrom, dvs blodcirkulationen stänger av i fingrar och tår...
Svar
6
· Visningar
276
Kropp & Själ Jag har för flera år sedan fått mitt ledbrosk i ena foten söndertrampat av min käre Kanalj som hade bråttom in från hagen en...
Svar
15
· Visningar
353
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka