bettysmatte

Trådstartare
Vi har ju ett antal badare här.... :D Vad använder ni för badskum? Eller kanske ni har något badsalt eller en badbomb att rekommendera :) ? Vad är ERA favoriter när ni ska mysa i badet?

Vi har ju ett antal badare här.... :D Vad använder ni för badskum? Eller kanske ni har något badsalt eller en badbomb att rekommendera :) ? Vad är ERA favoriter när ni ska mysa i badet?

Använder denna (hittas på Ica eller dollarstore!) när jag vardagsbadar.
20210406_194152.webp

Mest för att den luktar gott :) har lite svårt att få upp bubbel när jag inte har nån badkarsblandare tyvärr...

Vill jag lyxa till det så använder jag badbomd från lush.

Använder duschkräm som badskum i stort sett varje dag, men spar de "lyxigare" som badskum när jag vill få lite extra guldkant. ÄLSKAR Molton Browns Fiery Pink Pepper. :love: Började grina när min partner gav mig en sån flaska i julklapp, för skulle aldrig kunna rationalisera att köpa en så dyr duschgel själv (men ansiktshudvård går bra....) så det kändes som den perfekta julklappen.

Liknande trådar

Kropp & Själ Upptäckte igår att det blir väldigt tidigt mörkt, redan vid ca kl 19 börjar det skymma. Så ska inventera reflexförrådet, vet att jag...
Svar
9
· Visningar
524
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
296
Kropp & Själ Jag är och har nästan alltid varit singel. Kanske inte helt frivilligt men ändå självvalt kan man säga. Problemet är att jag sen typ...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
14 138
Senast: Svartkatt
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 182
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar